תערוכות המעצב
דורון זאבי
תערוכות קבוצתיות | קטלוגים וספרי עיצוב
כסה – גלריה אשכילה – יפו
התערוכה היא פרי שיתוף פעולה אוצרותי המחבר בין אמנות לכתובים במטרה להצביע על קיומו של גשר חמקמק ולעיתים בלתי נראה, גשר השפה, ממנה ודרכה נובעות העבודות. ברצון לבסס מכנה משותף המאפשר לקרוא את המראות הניבטים בתערוכה באור שונה, באורה של העברית.
הבינאלה של ירושלים – דרך ארץ" בין יבנה ציפורי וירושלים
המשפט "דרך ארץ קדמה לתורה" טומן בחובו את כל שספגתי כבר כילד בבית הוריי – דרכי ההתנהגות היומיומית. להיות אדם, עוד קודם לשיח על מצוות ספציפיות.
"בד, יזע ודמעות "
"בד, יזע ודמעות" התערוכה מציגה יצירות איקוניות של אמניות ואמנים, ובהן עיסוק מרכזי בייצוגים טקסטיליים הנוגעים בשאלות של זכרון, אמונה וזהות.
גברים רוקמים
בשנים האחרונות אוֹמנים רבים משתמשים ברקמה כאילו היא המכחול, ורוקמים רבים מציינים, כי הם מציירים בחוטים.
באוֹמנות המודרנית הרקמה היא אמצעי לביטוי אישי, יצירתי ומגוון.
אוּמנות הרקמה נחשבת למלאכת יד מהעתיקות בעולם.
עיצוב מבראשית – אורלי רוזנבאום | צילה ירון עיצוב עכשווי בהשראת ארץ התנ"ך
בקולקציה Beautiful Color שהשראתה הטקסטילית היה שילוב בין גזרות של גלאביות מסורתיות ופרח היביסקוס שצמח ליד ביתי, התחקיתי אחר פרח ההיביסקוס משלב הניצן ועד לשלב קמילתו . הפרח חידד בי מחשבות אנטלקטואלית בנוגע לפיתוח טקסטילים וגזרות חדשניות בהשראתו.
כחומר ביד היוצר – אפרת דגני 2018
זכיתי להכלל בספרה המרתק של אפרת דגני יוצרת וחוקרת תרבות המבקש להציג את אמני הקראפט הפועלים בארץ כיום.
רקמת פעולה – נלי אגסי – מוזיאון הרצליה
אחת העבודות הראשונות שלי כמעצב וכיוצר טקסטיל היתה עבודת סריגה לאמנית נלי אגסי לתערוכה במוזיאון הרצליה
"כן תעשה לך " תחיית היהדות באמנות הישראלית
"כן תעשה לך " תחיית היהדות באמנות הישראלית מנהל אמנותי ואוצר ראשי – גדעון עפרת.תל אביב :
INTERNATIONAL YOUNG ART 2003
היתה לי הזכות להבחר כאמן טקסטיל ראשון מבית הספר “שנקר” שהתקבל לתוכנית היוקרתית של חברת ARTLINK
בין ציפורי ליפו
כיוצר ואדם דתי אני נוהג לדאוג כי פיסות הנייר מתוך עבודותיי שאריות חומרים או חלקים של דפים ובהם הלכות יועברו לגניזה
דרך ארץ – בין יבנה לציפורי
המשפט "דרך ארץ קדמה לתורה" טומן בחובו את כל שספגתי כבר כילד בבית הוריי – דרכי ההתנהגות היומיומית. להיות אדם, עוד קודם לשיח על מצוות ספציפיות.