תיק לתפילין – אביתר לחמנוביץ

עיצוב תיק לתפילין – אביתר משה לחמנוביץ 2021

את אורית ועמר לחמנוביץ אני מכיר כבר יותר מ-15 שנה. עם סיום לימודיי בשנקר כשהתחלתי לעסוק במלאכת העיצוב כיוצר עצמאי, ראיין אותי עומר לכתבה ראשונה בעיתון "מקור ראשון".


הכתבה עסקה בשילוב בין אופנה, אומנות ויודאיקה. דובר בה על מקומי כמעצב ויוצר דתי העוסק באופנה כשעל שולחני פרושים בין היתר גם עיצובים לכיסויי חלות שבת. השילוב הזה בין קודש וחול, בין אופנה לדת ובין עיצוב קלאסי לעיסוק באומנות הקראפט מרתקים אותי עד היום.


הכתבה המרגשת הזו מלווה אותי מאז בכל תיק עבודות שאני מציג.

בעקבות הכתבה נוצר בינינו קשר חברות ייחודי, שאפשר לי להכיר את עומר ואורית ואת משפחתם היקרה, וזמן קצר לאחר מכן זכיתי לעצב לאורית בגד לאירוע.


מאז, שמרנו על קשר. ראיתי בשמחה איך המשפחה גדלה וצומחת והגיע הרגע שבנם בכורם הגיע למצוות. אורית פנתה אליי כדי שאתכונן לכך עיצובית. נפלה בחלקי הזכות לעצב לבנם הבכור אביתר תיק לתפילין.

בדיוק כשהתחלתי לעבוד על קולקציית החורף של תיקי טלית ותפילין בחרו עומר ואורית דגם מתוך הקולקציה בבד שנצבע בעבודת יד והודפס באותיות קטיפה בחיתוך לייזר.
אורית ועומר ביקשו לשלב את שם בנם בתיק. רציתי ליצור עיצוב שימשיך את השפה העיצובית של התיק המקורי ולא שיהיה דפוס פשטני של המילים תפילין ושל שם הנער במנותק זה מזה.


החלטנו כי המילה תפילין בה שזורה האות ל’ אעצב קשר לשם המשפחה המתחיל באותה אות, לחמנוביץ. לאחר מספר סקיצות שיצרתי נבחר העיצוב המועדף, וכך  יצרתי בסטודיו את התיק המרגש והייחודי. זכיתי שאביתר היקר מקבל על עצמו עול תורה ומצוות ומניח תפילין בתיק שנוצר עבורו באהבה גדולה.


אני מאחל למשפחת לחמנוביץ הרבה רגעי אושר ושמחה משפחתיים, וכמו שאורית נוהגת לציין בפייסבוק –  100# ימים של הודיה.         

מעצבים עבורך מסורת

Select your currency
ILS שקל ישראלי חדש
Scroll to Top
גלילה למעלה
דילוג לתוכן