הפתעה מרגשת בערב ראש השנה

הפתעה מרגשת בערב ראש השנה
ספטמבר 2021 – ערב ראש השנה תשפ”ב

בשיחת טלפון מרגשת ערב ראש השנה סיפרה יעל על רצונה להפתיע את בן זוגה לקראת ראש השנה בסט תיקים לטלית ותפילין.לאחר שאלו נגנבו בתקופה האחרונה  וברצונה לרגש אותו ערב ראש השנה .

יעל התלבטה בין מספר עיצובים שאהבה והתייעצה עם משפחתה, מכיוון שבסוף ההחלטה נפלה על שני דגמים שונים האחד מקולקציית החורף והשני מקולקציית הקיץ האחרונה – ועל כן הצעתי לשלב בין השניים חומר גלם מסדרה אחת ועיצוב רקמת הטקסט מעיצוב נוסף

למרות הזמן הקצר במיוחד שעמד לרשותינו ואף שלא היה תאריך יעד למסירת ההזמנה, החלטתי לעמוד באתגר ולבצע את המשימה עוד לפני ראש השנה בעקבות הסיפור שנגע לליבי.

יעל ביקשה לשנות את סגנון הכתב ולשמור כל כתב ישראלי, ורקמה בצבעי כסף בהיר בגווני לבן. ולהוסיף את הציטוט  “וארשתיך לי לעולם …” מתוך קולקציית הקיץ 2021 ,
המושג אירושׂין (אירוסין) מוזכר בתנ”ך בהושע בהקשר לקשר של עם-ישראל עם הקב”ה וזה לשון הפסוק:
“וְאֵרַשְׂתִּיךְ לִי, לְעוֹלָם; וְאֵרַשְׂתִּיךְ לִי בְּצֶדֶק וּבְמִשְׁפָּט, וּבְחֶסֶד וּבְרַחֲמִים: וְאֵרַשְׂתִּ יךְ לִי, בֶּאֱמוּנָה; וְיָדַעַתְּ, אֶת-ה”‘ (הושע ב כ”א-כ”ב)

עוד באותו ערב פיתחתי את הקבצים לרקמה וגזרתי את הבדים לעיצוב למחרת כבר במפעל הרקמה עידכנתי את יעל הנרגשת כי העבודה יצאה לדרך ועד סוף היום הפריטים יהיו מוכנים.

חלק מהחוויה בסטודיו – להיות שותפים יחד אתכם לעיצוב וגם לאירועים מרגשים. אנו עושים הכל כדי שהנגיעה שלכם בעיצוב האישי תהיה נכרת ותרגישו כי המוצר שלכם מגיע עם כל כוונת הלב.

ערב החג הגיעה יעל לאסוף את המתנה הארוזה  וכמה מרגש היה לקבל ממנה את הסמס ערב החג וכך כתבה יעל: 

 “ממש עוד מעט אתפנה לכתוב לך… רוצה כבר מאתמול אבל הרגשתי שראוי להקדיש לזה את מלא הפניות והכרת הטוב ולא הגעתי לזה… לעת עתה, רק אומר ש…אנחנו עוד באורות מאז שפתחנו את כל היופי והקסם והאוצר המושלם ממך…”


כמה מרגש לפתוח כך את השנה החדשה
מאחל לכולם שנה טובה ומבורכת
ערב ראש השנה תשפ”ב

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עיצוב בכל פריט ובכל מאורע.

מעצבים עבורך מסורת

Select your currency
ILS שקל ישראלי חדש
Scroll to Top
גלילה למעלה
דילוג לתוכן