"דע מאין באת ולאן אתה הולך.." סט לבר המצווה של אביתר מרום

דַּע, מֵאַיִן בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ


סט לבר מצווה של אביתר מרום
ספטמבר 2022

 

חלק מהחוויה בתהליך העבודה בין אמן מעצב ולקוח הוא האפשרות לשלב בין רעיונות שונים אשר אני יוצר בסטודיו ובקשות של לקוח שמבקש לשלב מספר דגמים או עיצובים שראה בין עבודותיי ..

כך היה במקרה של סט התיקים לטלית ותפילין וטלית שעיצבתי לאחרונה למשפחת מרום לרגל בר המצווה של הבן אביתר

בשיחות הראשונות ביקשה ענבל לשמור על הציטוט הקיים באחד מדגמי הקולקציה אבל… לשמור על מראה נקי וסולידי ללא רקמות אבנים ו/או חוטים מנצנצים.

 

ענבל ציינה שהיא אוהבת את הרעיון בו אני יוצר מעבר צבעוני בטקסט יחד עם טיפוגרפיה וכל הרעיונות הללו הם נקודת ההתחלה לעיצוב אישי לסט בר המצווה שאצור בעבורם

 

לאחר מספר שיחות ורעיונות הצעתי ליצור שילוב בין מראה דגרדה צבעוני בגווני כחול כהה ועד כחול בהיר על גבי בד מחוספס במראה מסורתי של בד פשתן ושילוב של חיתוך אותית בולטות בצבע לבן נקי ובוהק שיצור שילוב מרתק בין החומרים והצבעים ובכך להפוך את תיקי הטלית והתפילין המסורתיים לפריט אופנתי צעיר ועדכני.

הטקסטים על גבי התיקים הוטבעו בטכניקה ייחודיות לסטודיו, אותיות מחומר פלסטי בולט וגמיש המוטבע בכבישה על גבי הבד, ציטוט "דע מאין באת" הוטבע על גבי תיק הטלית ועל גבי תיק התפילין הוטבעה המילה תפילין.

כדי לא ליצור עומס עיצובי בתיקים וכדי להוסיף את השם הצעתי כי את שמו של אביתר נטביע בטכניקה זהה בגב התיקים כך שהכל ייצור שפה עיצובית אחידה למראה מהודר.


איחולי מזל טוב למשפחת מרום ולחתן בר המצווה אביתר שחגג את בר המצווה מיד לאחר יום כיפור ועלה לתורה בפרשת האזינו ערב חג הסוכות כך שאת הסט צילמנו באוירת חג הסוכות

מעצבים עבורך מסורת

Select your currency
ILS שקל ישראלי חדש
Scroll to Top
גלילה למעלה
דילוג לתוכן